Saturday, December 25, 2010

Detsembri lemmikud

Vabandust,vabandust kallid lugejad et olen teinud nii pika pausi oma blogitamisse sisse! :)

Kool ja jõulud on röövinud metsikult aega. Siiski ei ole ma enda blogikest ära unustanud ning nüüd mõtlesingi teha väikse nimekirja toodetest,mida olen detsembrikuu jooksul avastanud ja armastama hakanud:) Alates lõhnaõlidest kuni küünaldeni.  Youtube's on sellised videod tavaliselt nimega "December favorites", "March favorites " jne.
Sealt minu idee pärinebki.


JUICY COUTURE- VIVA LA JUICY

Vot see parfüüm on absoluutselt MUST-HAVE neile,kes armastavad magusaid,vanilliseid lõhnu ent mitte ülevoolavalt kommiseid ja läägeid. Ka pudel on väga šikk ning kelmikas. Ainuke asi,mille kallal vigiseda võiks on püsivus. Sageli peale pealepanemist tundub,et paari minutit hiljem on lõhn kadunud. Ehk harjun ma sellega siis lihtsalt niivõrd kiiresti ära. Hope so :D

Igatahes mulle see lõhn väga meeldib ning olen seda kasutanud juba nädala igapäevaselt. 



ECOTOOLS BRONZER BRUSH



Jõudsin vahepeal oma pintslitekogu täiendada selle pehme asjakesega. Pehme on just see sõna,mis mulle esimesena pähe tuleb seda kasutades. 
Ecotools on üldse tuntud oma hea kvaliteedega pintslite poolest. Neid teeb eriliseks see,et nad on bambusest ning loodusesõbralikud. Ka hind on üsnagi soodne,mina maksin oma pintsli eest kusagil natuke alla või üle 200kr. Võrreldes pintslitega,mida Eestist saada on,on see üsnagi hea tehing. Teine variant oleks MAC oma 800kr pintslitega või samuti meigipintsleid tegev bränd Depend,mille kvaliteet on minu arvates alla igasugust arvestust. Ka Make Up Store pintslitega ei ole ma rahul. 
Ehkki nimeks on "bronzer brush" kasutan mina konkreetselt seda pintslit vedela jumestuskreemi pealekandmiseks ning tulemus jääb väga ühtlane ja  katab hästi. Kord proovisin ka  põsepuna sellega peale kanda,aga mulle ei meeldinud. Hajutasin mis ma hajutasin,tulemus jäi väga ebaühtlane. 
Karvu pole pintsel üldse ajanud,ei enne ega peale pesu. Ka see on väga positiivne,sest siiamaani on kõik pintslid,mida ma olen kasutanud,enne pesu ajanud natuke karvu välja. 


LUMENE ARCTIC DEFINTION MINERAL EYEBROW PENCIL

Küll panevad keerulise nime tootele :D 
Taaskord super toode meie oma põhjanaabrite brändilt Lumenelt. Väga mugav on kasutada,sest pliiats pole ei liiga pehme,ega liiga kõva. Kasutan seda kulmujoone väljajoonistamiseks ning tühjade kohtade täitmiseks. Püsivus on super ning hajutada on lihtne,sest kaasas on ka väike harjake. 
Eriti positiivne on minu jaoks see,et toonide seas on ka hallikaspruun toon,mis ei jäta mu kulmudele ebaloomulikku tooni,mida sageli teiste firmade pliiatsid jätavad. Soovitan! :)





L'OREAL TELESCOPIC CLEAN DEFINITION MASCARA



Super-super-super! Juba esimese tõmbega olin meeldivalt üllatunud,sest ripsmed muutusid nii pikaks ja ilusaks. Eraldab ka väga hästi,kuid ei tihenda. Mul seda soovi pole, nii et mulle väga meeldib see ripsmetush.




JOIK LÕHNAKÜÜNLAD





Kuigi need küünlad olen ma juba varem avastanud,otsustasin ma need siiski siia Detsembrikuu lemmikutesse lisada,sest olen neid selle kuu jooksul eriti hoogsalt põletama  hakanud. Juba paari minutiga täitub tuba mõnusa aroomiga (ei ole kunstliku lõhnaga) ning lõhnab mõnusalt ka mitu tundi peale kustutamist. Väga kvaliteetsed Eesti oma küünlad. Valik on samuti lai,leidub nii magusama kui ka värskema aroomiga küünlaid.





Ilusaid pühi teile kallid lugejad! Kel on küsimusi,siis lisage komentaaridesse ning vastan kindlasti :)

2 comments:

  1. Lumene Natural Code seeria on neil tõepoolest suurepäraselt õnnestunud, huulepulgad ja ripsmetušš on täitsa head ja jumestuskreemigi on nad lõppude-lõpuks ka heledanahkstele teinud.
    Seda Ecotoolsi pintslit mul veel polegi, tundub paremast materjalist kui Ecotoolsi suur puudripintsel.
    Millised Joigi küünlad lemmikumad on? Tuleb tunnistada, et ma armastan kõige rohkem maasika-rabarberi oma, meenutab suve...

    ReplyDelete
  2. Ecotoolsi pintsel on tõepoolest kvaliteetne ega kaota kuju peale paari kasutuskorda,nagu nii mõnigi pintsel,mida kasutanud olen. Puudripintslit ei ole ma veel kasutanud,seega ei oska neid võrrelda. Pehmed on nad igaljuhul kõik:)

    Praegusel külmal ja rõskel perioodil armastan selliseid soojemaid ja magusamaid lõhnu nagu Magus uni ja Creme brulee. Maasika-rabarberi oma peaks nüüd ka poodi nuusutama minema.Kõlab hästi!

    ReplyDelete