Saturday, October 30, 2010

Pähejäetavad juuksepalsamid (Spray kujul)

Tere!
Mõtlesin et kirjutan natuke juustele mõeldud palsamitest,mis on  spray kujul. Kuna mul on väga kuivad juuksed,siis lisaks tavalistele palsamitele ja maskidele,pean kasutama ka pähejäetavaid  palsameid. Tooksin välja kaks oma lemmikut:


Schwarzkopf Moisture Kick Spray Conditioner


Olen seda toodet nüüd mõnda aega üksikult (ilma sama sarja shampooni ja palsamita).Peab tunnistama et mingit erilist vaimustust mul pole. Ta niisutab normaalselt ning jätab juuksed väga hästi lõhnavaks ja kergemini kammitavaks,aga kui on ikka väga kuivad juuksed,siis seda toodet üksikult kasutades imepehmeid juukseid ei saavuta. Mina otsin spray palsamites just tugevat niisutust.
Kuivadele juustele on see hea toode  igapäevaseks kasutamiseks. Kuigi pudelil kirjutab,et seda peaks pihustama niisketesse juustesse,kasutan mina seda ka siis kui juuksed on kuivad,sest iga päev ma juukseid ei pese. Normaalsetele ja rasusematele juustele on see toode kindlasti efektiivsemaks niisutajaks.
Annaksin 5 palli süsteemis hinde 3.

Hind: 150 krooni.


Joico Moisture Recovery:


See toode meeldib mulle Schwarzkopfi omast kindlasti palju rohkem,sest ta niisutab lihtsalt  palju paremini. Kannan seda nii kuivadesse kui ka niisketesse juustesse,kuid kuna tegu on veidi piimjama koostisega ,siis parema tulemuse saavutamiseks eelistan seda kanda siiski niisketamasse rätikukuivadesse juustesse.Tootel puudub esiletungiv lõhn ning ta on Moisture Kickist 100 ml jagu suurem. (Swarchkopf- 200ml ja Joico-300ml) 
Kuna soetasin selle endale Ilumessilt soodushinnaga 120 krooni,siis ei oska paraku öelda hinda,millega teda poes müüakse. Pakun et see jääb 200-300 kr vahele.
Annaksin 5 palli süsteemis hinde 4,seda just krõbedama hinna tõttu.





No comments:

Post a Comment